Hortènsia Nicolas

Hola, em dic Hortènsia i sóc diplomada en Pedagogia Terapèutica per la Facultat de Ciències de l’Educació de Lleida.

Al 2001 vaig cursar un Màster en Trastorns del Llenguatge i de l’Audició pel departament de Pedagogia i Psicologia de la UDL que em va permetre habilitar-me com a logopeda per la Comissió Habilitadora del Col·legi de Logopedes de Catalunya. 

Tinc àmplia experiència, treballant amb persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament. Poder-les acompanyar amb el seu projecte de vida ha estat la meva prioritat tots aquests anys.

En aquests moments comparteixo les dues meves passions la logopèdia i la psicopedagogia.

La logopèdia que em brinda l’oportunitat d’acompanyar al nen a connectar entre els seus pensaments i la seva capacitat d’expressar-se, ajudant-los a trobar la seva veu.

La psicopedagogia que em permet acompanyar al nen amb el seu procés educatiu, guiar-lo i ajudar-lo cap a l’aprenentatge i el seu desenvolupament.

En l’àmbit personal m’agrada gaudir de la família i dels amics i compartir part del meu temps amb ells. M’agrada viatjar, la música i llegir.